reklama

List farmaceutickému priemyslu

Vážený čitateľ, niektorí taktiež čitatelia písali pod moje články hlúpe komentáre a posielali nechutné e-maily, kazilo mi to náladu a tak som prestala blogovať, avšak teraz po dvoch rokoch som tu znovu, aby som zverejnila list venovaný farmaceutickému priemyslu. Ak máš záujem prečítať si ho, tak sa sústreď a čítaj, ak je Tvojim cieľom "dodžubávať" ma pod článkom, tak si otvor iný blog, tu nemáš čo robiť.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Drahý farmaceutický priemysel,

áno - drahý, niekoľko miliardový priemysel, Ty, ktorý sa obohacuješ na bezbranných chorých ľuďoch, Ty, ktorý ideš cez mŕtvoly za ziskom, Ty, ktorý nepoznáš hranice...

Píšem Ti tento list, aby si vedel, čo si o Tebe myslím a zverejňujem to, aby o tom vedel celý svet. Poznám ťa len z počutia a napriek tomu si dovolím kydať na Teba, to je ale trúfalosť, však? Som Tvoja konkurencia - som poradca výživy človeka a predajca zdravej výživy a výživových doplnkov. Nenávidíš ma, tak ako nenávidíš mojich kolegov z rovnakej oblasti, nehovor, že sa mýlim. Berieme Ti kšefty, pomáhame hľadať ľudom kúsok či dokonca kus zdravia v prírode a to sa Ti nepáči. Nie sme ako Ty, neponúkame im produkty, ktoré majú toľko vedľajších účinkov, če poškodzujú ďalšie orgány a spôsobujú mnohé iné ochorenia, na ktoré más ako inak ďalší liek, ktorý ma taktiež dlhý stĺpec vedľajších účinkov a tak ďalej, až kým pacient nemá aspoň dve hrste liekov ráno, hrsť na obed a tri hrste večer - nalačno, pred jedlom, s jedlom, po jedle..každých 6 hodín, každých 12 hodín... Nejdem zachádzať ďalej, ale asi chápeš kam mierim. Na všetky problémy máš zázračné tabletky. My máme bylinky, máme riasy, máme oleje, sirupy, tinktúry... Máme tu prírodu, ktorá uzdravuje. A je to naozaj tak. Inak by si sa tak nebúril proti nám, keby to nebola pravda, keby ľudia čoraz viac neverili prírode, neotáčali sa Ti chrbtom... Našťastie si ľudstvo začína uvedomovať, kde sa nachádza liečivá sila. Doteraz sme dokázali fungovať aj popri sebe, Ty si riešil svoj biznis a my sme pomáhali. Ale už Ti došla trpezlivosť. Chceš zabrániť tomu, aby sa ľudia začali uzdravovať bez následkov. A vieme prečo. Peniaze, závratne sumy, z ktorých sa nám točí hlava. Robíš podrazy, klameš, podplácaš, lobuješ, zavádzaš.. Nie je to také nenápadne ako si myslíš. Prekukla som ťa. Viem, že nútiš lekárov predpisovať lieky na cholesterol, antibiotiká, lieky na tlak. Väčšina sa v tom vezie s Tebou, či už dobrovoľne alebo nedobrovoľne - ten kto však nepredpíše určitý počet liekov, môže prísť o licenciu! Znížila sa norma hladiny cholesterolu, len aby viac ľudí spádalo do indikácie na statíny. Vysoký tlak je už aj 130 na 85 a tak by som mohla pokračovať ďalej, ale nie o tom som prioritne chcela. Naštvalo ma, čo sa deje v poslednej dobe - prečo sa viac menej mlčí o nezmyselnom zákone, ktorý nedovoľuje popisovať liečivé účinky na výrobkoch? Prečo to celé vôbec vzniklo? Pod trápnou zámienkou ochrany spotrebiteľa? Veď to je až patetické. Teraz prelepujeme štítky, formulujeme vetné skladby a bojíme sa kontroly, keďže nikto tomu zákonu vlastne ani nerozumie. Výrobcovia sa búria, predajcovia sa trápia a čo taký obyčajný človek? Nechápe. Nikto z nás tomu nechápe, ale to čo sa povedalo včera v správach v televízii by sa malo objasniť. Kto dáva právo zverejňovať informáciu, že omega - 3 spôsobuje rakovinu prostaty? Zavádzajúca informácia nepodložená cieleným výskumom? Tak málo stačí??? Upadajúci onkologický inštitút má problémy s ľuďmi nechcenou chemoterapiou? Tak poďme klamať ľudí a hovorme im, aké sú v skutočnosti škodlivé produkty, ktoré pomáhajú pri liečbe rakoviny, ale aj iných ochorení. A ako povedal holandský Dr. Rath - raz budú odsúdení za zločiny páchané na ľuďoch!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kam toto cele speje? Do záhuby. Zostáva len dúfať, že človek tvor mysliaci nájde v sebe aspoň posledné zvyšky tzv. zdravého sedliackeho rozumu a sám pochopí.

A ešte niečo, nie drahý, ale predražený farmaceutický priemysel - vieme, že sa v lekárňach dajú voľne kúpiť látky na výrobu tvrdých drog a vieme, že nám pacientom, bude ponúknutý ten najdrahší produkt a že celé je to všetko jeden hnusný biznis.

Nezostávam s pozdravom, ale dávam Ti moje zbohom!!!!

Jana Kamencayová

Poznámka na záver - neodsudzujem a negeneralizujem, viem, že niekedy sa zdravotné problémy nedajú riešiť len pomocou prírody, vážim si prácu lekárov a takisto aj účinné liečebné prostriedky, len narážam na zákulisie, ktoré v tomto priemysle vládne a mrzí ma, že „idú po nás", napriek tomu, že rokmi overené prírodné preparáty fungujú, nejde im o zdravie ľudí, ale o peniaze. Tie peniaze sú však prepraté v ľudskej bolesti a krvi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepovoľujem diskusiu, keďže som už pár blogov napísala a vážim si svoje duševné zdravie.

Jana Kamencayová

Jana Kamencayová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Meter a pol vysoká pozemšťanka,ktorá sa neustále snaží o to, aby bol tento svet lepší. Vysokoškolsky vzdelaná, pracujúca,beznádejná altruistka, vraj inteligentná,zábavná,sarkastická,plná energie a "geeniálnych" nápadov :) otvorená a úprimná s potrebnou dávkou empatie a taktu. Občas trpiaca akútnou potrebou všetkým všetko povedať. Zoznam autorových rubrík:  VážneNepodstatnéBezcenné radySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu