reklama

V hlavnej úlohe Život

Už takmer 26 rokov hrám jednu z vedľajších úloh v divadelných predstaveniach. Javisko je modrozelené a pohyblivé. Točí sa okolo obrovskej žltej hviezdy zvanej Slnko. Moja rola nie je vôbec jednoduchá. Režisér je dosť protivný a kričí po mne, že vraj nie som dosť dobrá. Scénarista pre mňa píše veľmi náročné a ťažko zvládnuteľné príbehy. Niektorí kolegovia mi hádžu polená pod nohy a našepkávač mi radí nesprávne. Scéna sa často mení. Kulisy tiež...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas svojej "kariéry" som toho prežila veľmi veľa. Žánrovo som bola obsadzovaná najčastejšie do tragédie a drámy. Hrala som aj v jednej tragikomédii a v romantickej melodráme. Doteraz som nebola nominovaná na žiadnu cenu. A asi ani nebudem, pretože hercov ako som ja je veľmi veľa a cien je málo. Nevadí. Zato kritici ma nešetria. Bude to spôsobené asi tým, že kritikov je neporovnateľne viac ako hercov a na jedného herca pripadne minimálne 25 kritikov. Kostyméri a maskéri nemali so mnou veľa práce. Moje úlohy sa zvyčajne odohrávali v nemocničnom prostredí alebo na vidieku. Producent ma často angažoval do predstavení spolu s populárnymi dvojičkami, ktoré nikomu z Vás netreba bližšie predstavovať - Bolesť Fyzická a Bolesť Psychická. Tieto dve majú v branži výborné renomé, sú obsadzované do každého predstavenia a dokonca hrajú aj počas divadelných prázdnin. Doteraz najsmutnejšou epizódou však bola tá, kde hlavnú úlohu hrala Smrť. Mali sme spolu veľmi veľa dialógov. Niektoré cvičné, iné sa odohrávali naostro. Dokonca sme v zopár scénach spolu neúprosne bojovali. Nedržala som sa scenára a vyhrala som. Nahnevaná Smrť sa stiahla do zákulisia. Na svoju ďalšiu rolu netrpezlivo čaká. Po úspešne odohraných predstaveniach občas smutne nazerá cez dieru v opone do hľadiska. Hnevá ju, že obrovský potlesk opäť zožal jej najväčší rival - Život. Život hrá teraz hlavnú úlohu v každom predstavení, kde hrám aj ja...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozdravujem môjho čitateľa Mária, ktorý je od istého času mojim producentom.

Jana Kamencayová

Jana Kamencayová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Meter a pol vysoká pozemšťanka,ktorá sa neustále snaží o to, aby bol tento svet lepší. Vysokoškolsky vzdelaná, pracujúca,beznádejná altruistka, vraj inteligentná,zábavná,sarkastická,plná energie a "geeniálnych" nápadov :) otvorená a úprimná s potrebnou dávkou empatie a taktu. Občas trpiaca akútnou potrebou všetkým všetko povedať. Zoznam autorových rubrík:  VážneNepodstatnéBezcenné radySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu