reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Kamencayová

Jana Kamencayová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Meter a pol vysoká pozemšťanka,ktorá sa neustále snaží o to, aby bol tento svet lepší. Vysokoškolsky vzdelaná, pracujúca,beznádejná altruistka, vraj inteligentná,zábavná,sarkastická,plná energie a "geeniálnych" nápadov :) otvorená a úprimná s potrebnou dávkou empatie a taktu. Občas trpiaca akútnou potrebou všetkým všetko povedať. Zoznam autorových rubrík:  VážneNepodstatnéBezcenné radySúkromnéNezaradené

reklama

Nepodstatné

Pomoooc, neviem zohnať topánky

Jana Kamencayová

Pomoooc, neviem zohnať topánky

Na úvod si Vás dovolím upozorniť, že tento článok opäť nemá pointu a ani žiadnu hlbokú myšlienku. Je to iba nezáživné obkecávanie mojich nekonečne dlhých nákupov, ktoré musím občas absolvovať za účelom zakúpenia vhodnej obuvi. Dovolím si poznamenať, že nakupovanie vyslovene neznášam a čo sa dá, objednávam cez net. Objednala by som si aj topánky, ale žiaľ sa mi to z najrôznejších dôvodov zatiaľ nepodarilo. Aj obyčajné nakupovanie topánok môže byť problém, hoci v dnešnej dobe je trh doslova presýtený najrozmanitejšími výrobkami z celého sveta. Cieľom tohto blogu je nájsť dievčatá či mladé ženy s podobným problémom, ktoré by mi mohli vedieť poradiť a zároveň upozorniť na nedostačujúci sortiment v oblasti obuvníckeho priemyslu.

  • 4. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 375x
  • 9
Hľadala som lásku na zoznamke

Jana Kamencayová

Hľadala som lásku na zoznamke

Máme tu jar a s ňou spojené obdobie kopulácie. Nikto nechce byť osamotený, vedome či podvedome túžime po niekom, kto po nás skočí. Ani ja nie som výnimkou. My zaneprázdnení workoholici (rozumej ako dobrú výhovorku) nemáme dostatok príležistosti (ďalšia výhovorka) na zoznamovanie sa za účelom nadviazania partnerského vzťahu. Po nociach pri vysedávaní za PC sa človek prekliká aj tam, kam pôvodne vôbec nechcel. Jeden piatkový neskorý večer som opäť raz surfovala po nete, zatiaľ čo sa mnohí mladí ľudia v mojom veku zabávali dakde vonku. Nikto nebol online, takže som sa nemala komu vykecávať o tom aká som zaneprázdnená, prepracovaná, unudená, znechutená, osamotená a samozrejme o tom ako ma nikto nechce, lebo som škaredá, nepríťažlivá a krpatá. V hlave mi skrstla myšlienka, že si podám zoznamovací inzerát. Prioritným dôvodom nebolo nájsť si lásku (hm, možno klamem samú seba), ale skôr zvedavosť a akási nevysvetliteľná chuť skúmania reakcií a spoznávania ľudí, akých bežne na ulici nestretnem a nemám možnosť spoznať. Som človek komunikatívny a veľmi otvorený, preto som to do určitej miery brala ako výzvu. Netušila som, ako veľa mi to dá do života.

  • 1. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 909x
  • 89
Počúvkaj ma zlatinečko alebo Neznášam afektovaných ľudí

Jana Kamencayová

Počúvkaj ma zlatinečko alebo Neznášam afektovaných ľudí

Kráčam po meste... Za mnou telefonujúca žena, ktorú sa nedá prepočuť. Nie preto, lebo by bola hlučná, ale tón jej hlasu a spôsob vyjadrovania sa mi dostáva cez uši do mozgu a neskutočne ma irituje. Dooooosť!!!! Mám chuť sa otočiť a niečo jej povedať, ale impertinentnosť by mi zbytočne pokazila image slušnej a zdvorilej mladej dámy, preto radšej vybočujem zo svojej trajektórie. Však čo ma vlastne do toho? Áno, zas idem riešiť úplne bezvýznamnú a nepodstatnú vec. Článok by mal mať hlavnú myšlienku a aspoň nejaký skrytý zámer, preto Vás upozorňujem, že toto nie je článok, ale iba moje rozčúlenie :)

  • 6. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 503x
  • 115
Aaau, ráno musím vstávať

Jana Kamencayová

Aaau, ráno musím vstávať

Ľudia sú schopní urobiť pre peniaze rôzne veci, napríklad aj niečo tak strašné ako ráno zavčasu vstať, ísť do práce a stráviť tam celý deň. K takýmto šialencom patrím aj ja. Keby však pani Príroda chcela, aby sme vstávali naraz s kikirikajúcim kohútom, zariadila by to tak, aby Slnko vychádzalo skôr. Nanešťastie nejaký vynálezca (ruky mu odťať) vymyslel budík. A pomerne veľká skupina pracujúcich či študentov tento hulákajúci výtvor najrozmanitejších podôb používa každý deň. Klasickým budíkom, ktorých motto bolo "natiahni ma a aj tak ta pravdepodobne nezobudím", však už zrejme odzvonilo. Je to škoda?

  • 28. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 766x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu