reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Kamencayová

Jana Kamencayová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Meter a pol vysoká pozemšťanka,ktorá sa neustále snaží o to, aby bol tento svet lepší. Vysokoškolsky vzdelaná, pracujúca,beznádejná altruistka, vraj inteligentná,zábavná,sarkastická,plná energie a "geeniálnych" nápadov :) otvorená a úprimná s potrebnou dávkou empatie a taktu. Občas trpiaca akútnou potrebou všetkým všetko povedať. Zoznam autorových rubrík:  VážneNepodstatnéBezcenné radySúkromnéNezaradené

reklama

Bezcenné rady

Môj kamarát hypochonder

Jana Kamencayová

Môj kamarát hypochonder

V mojom pomerne krátkom živote som sa pravidelne stretávala s najrôznejšimi ľuďmi, ktorí trpeli najrôznejšími ochoreniami. Medicínske záležitosti ma vždy zaujímali a za ten čas som získala pomerne veľký prehľad. Viacerí moji známi sa na mňa zvyknú obrátiť so svojimi symptómami a očakávajú odo mňa diagnózu, radu alebo len povzbudenie. Keďže od postavenia lekára či aspoň liečiteľa ma delí niekoľko svetelných rokov, obvykle im poradím niečo, čo nezaručene pomôže ale rozhodne neublíži, alebo ich pošlem svojim "kolegom" v bielych plášťoch. Vyslúžila som si prezývku lekár prvého kontaktu, alebo tiež vidiecka lekárka Dr. Quinnová. Telefóny dvíham aj o druhej v noci, hoci nemám vtedy pohotovosť a poisťovne mi nič nezaplatia.

  • 9. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 440x
  • 10
Ako som úspešne schudla

Jana Kamencayová

Ako som úspešne schudla

Jar už visí vo vzduchu - akoby povedal pán Jurkovič. Zo všetkých strán sa na nás valia informácie o detoxikácii, jarnej očiste a chudnutí. Veď treba už pomaly chudnúť do bikín, keďže to je oblečenie, v ktorom zaručene každý z nás chodí do práce už od Veľkej noci (ktorá tento rok našťastie bude neskoro, takže stíhate). Ak ani Vy nechcete, aby na Vás spolucestujúci v MHD ukazovali prstom a smiali sa, tak poďte aj Vy chudnúť. Veď chudnúť je teraz kúúúúúúúúl. Chudne suseda, kolegyňa, Beyonce aj Shakira. Vlastne v dnešnej dobe chudne hlavne veľa chudých ľudí. Všetci sa zrazu zmobilizovali a v duchu hesla "Kto nechudne s nami, tučnie proti nám" si vymieňajú zaručene účinné a overené rady a tipy o tom, ako znížiť svoju váhu aspoň o 5 kg za 24 hodín a hlavne zdravo a lacno. Zabudnite na to čo Vám radia "celebrity" po mnohonásobnej liposukcii a lobotómii a prečítajte si ako ľahko sa to dá, keď používate zdravý rozum.

  • 16. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 758x
  • 26
Ako nepokaziť rande, druhá časť

Jana Kamencayová

Ako nepokaziť rande, druhá časť

Muži idú na rande s odlišným zámerom ako ženy. Idú uloviť korisť, ktorú potom umučia alebo domestikujú. Tento proces býva občas veľmi zdĺhavý a náročný hlavne po finančnej stránke. Aby muž túto svoju úlohu zvládol, musí byť silný, statočný a nesmie sa dať ničím odradiť. Skôr ako zaútočí, mal by si prečítať nasledujúce riadky, ktoré sú určené predovšetkým pre jedincov bez skúseností, pre tých ktorí opakovane zažili neúspech, pre nesmelých a pre majiteľov malého vtáka.

  • 21. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 370x
  • 73
Ako nepokaziť rande, prvá časť

Jana Kamencayová

Ako nepokaziť rande, prvá časť

Aj Vám sa určite stalo, že ste boli nútení počúvať niekoho vo svojom okolí, kto bol frustrovaný z nevydareného rande a možno ste to aj Vy sami zažili. Dá sa tomu predísť? Určite áno, len treba dodržiavať zopár základných zásad. Na uvod by sme si mali vyjasniť význam slova "rande", aby nedošlo k mylnému chápaniu tohto pojmu. Staršie vydanie slovníka cudzích slov uvádza, že rande je stretnutie dvoch ľudí opačného pohlavia. V dnešnej dobe by mohli byť autori napadnutí 4 percentnou menšinou populácie a z dôvodu ochrany ich zdravia a majetku neuvediem žiadne z mien. Súčasní autori už pochopili, že diskriminácia na základe sexuálnej orientácie je porušovaním základnych práv a slobôd občana a slovo rande definujú ako stretnutie zaľúbencov. Ja si tento výklad dovolím poopraviť a pod pojmom rande budem označovať schôdzku dvoch ľudí stretnúcich sa za účelom prežitia príjemných chvíľ s aspoň minimálnym očakávaním fyzického kontaktu či psychického splynutia (pre romantikov: zasiahnutia Amorovým šípom). Veď inak by to nebolo predsa rande, ale len obyčajné stretko, no nie?

  • 11. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 140x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu